Malins Pyssel

Virkat och annat DIY.

Teknikens under

Publicerad 2014-08-16 09:36:17 i Allmänt,

Alla mina vänner vet att jag och teknik inte går ihop. Det är som när två lika poler på två starka magnet försöks föras mot varandra. Det uppstår en stor motståndskraft och dem trycks ifrån varandra. Men med tanke på världen vi lever i så fortsätter jag att söka mig mot tekniken, ibland med mer eller mindre lyckade resultat. Det händer ofta att mina tekniska prylar bara slutar fungera eller att de bara inte fungerar som jag vill. I och med den här bloggen måste jag försöka lösa mina tekniska problem. Tog såklart inte långtid innan det första kom. Att länka. Trodde jag hade lyckats med det men som tur är har jag vänner som upplyste mig om att så inte var fallet. Tydligen går det bara att länka från en dator, inte ipad. Eller ja det kanske går man jag lyckades bara på datorn. Om min teori stämmer eller inte låter jag någon mer teknisk person få svara på. För att komma till sak är att mina länkar hittills inte gett er genvägen till de mönster jag så gärna velat dela med mig av. Jag har ändrat dagens och gårdagens inlägg så dem ska nu mer fungera. Och i framtiden ska jag se till att jag bloggar från datorn när jag vill länka.
 
MVH Teknikens under aka MalinPerhzon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Perhzon

Bloggen skrivs av en 27 årig tjej som nyligen hittat kärleken till olika former av pyssel, framförallt virkning. I bloggen delar jag med mig av mina alster, blandat med tips på hur jag gör/gjort både olika virkningstekniker och pyssel.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela