Malins Pyssel

Virkat och annat DIY.

Livsviktigt

Publicerad 2014-11-19 10:28:28 i Allmänt,

 
Har faktiskt länge funderat över det här. Ett tag visste jag inte var man anmälde sig och vad som gällde, men med lite hjälp av TV4 så hittade jag till livsviktigt.se och blidonator.se och nu är det klart. Jag säger Ja till att bli donator och kan då rädda 8 liv när jag dör. Min plan är ändå att bli kremerad så lite mer eller mindre aska har ju faktiskt ingen betydelse för mig men kan ha stor betydelse för andra! 
 

Om

Min profilbild

Malin Perhzon

Bloggen skrivs av en 27 årig tjej som nyligen hittat kärleken till olika former av pyssel, framförallt virkning. I bloggen delar jag med mig av mina alster, blandat med tips på hur jag gör/gjort både olika virkningstekniker och pyssel.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela