Malins Pyssel

Virkat och annat DIY.

Saknad

Publicerad 2014-11-23 09:47:00 i Allmänt, Förskola, Jul,

Det är i dem här tiderna kring jul som jag saknar jobbet på förskolan mest. Älskar julsånger, julbak, julpyssel och pulkaåkning. Ja menar titta bara på dem här pysselbilderna:
 
Hur mycket kliar det inte i fingrarna när man ser det här?! Blir att ta sig till jobbet i veckan och göra något med dem barnen som vill. Funderar på julgranen. Då syns det att jag varit där. Dem får inte glömma sin fröken 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Perhzon

Bloggen skrivs av en 27 årig tjej som nyligen hittat kärleken till olika former av pyssel, framförallt virkning. I bloggen delar jag med mig av mina alster, blandat med tips på hur jag gör/gjort både olika virkningstekniker och pyssel.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela