Malins Pyssel

Virkat och annat DIY.

Jag och mina perioder

Publicerad 2015-03-29 09:17:19 i Allmänt,

Det är bara att erkänna. Jag har mina perioder av olika humör och ork i mitt liv just nu. Jag hoppas och jobbar på att framförallt dalarna inte ska bli lika djupa, lite stabilitet skulle inte skada. Försöker acceptera hur det är och kämpa vidare och inte döma mig själv... Vilket för mig är galet svårt. MEN. Att ens skriva det är inlägget, att lämna ut mitt inre så fullständigt och att ta tag i bloggen igen betyder att jag ändå tagit ett steg. Bara för att jag inte skrev under en period betyder inte att jag är sämst. Det bara blev så. Nu är jag sugen på att skriva av mig lite och dela med mig av de olika DIY grejer jag gör lite då och då. Det räcker så. Summa summarum: Nu tänker jag börja skriva i den här bloggen igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Perhzon

Bloggen skrivs av en 27 årig tjej som nyligen hittat kärleken till olika former av pyssel, framförallt virkning. I bloggen delar jag med mig av mina alster, blandat med tips på hur jag gör/gjort både olika virkningstekniker och pyssel.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela